Соціальна реклама

Хто може взяти участь?

Учні 5–7, 8–9, 10–11 класів, студенти І–II курсів закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Можна подавати індивідуальні роботи і групові (створені групою учасників до 5 осіб).

Технічні вимоги до роботи

У цій номінації необхідно зняти ігровий відеоролик, ролі в якому мають виконувати учні, вихованці, студенти, що популяризуватиме українську мову.

Для теми «Мова – код нації» учасники мають створити відеоролик, що закликає використовувати українську мову в усіх сферах життя: у магазині, на роботі, в транспорті, підкреслюючи, що мова – це вибір кожного дня.

Для теми «Нові горизонти: розвиток мого міста / села / селища» учасники мають створити відеоролик, що розповідатиме про важливість громадянської відповідальності, інновацій, співпраці задля благополуччя громади та розвитку населеного пункту в майбутньому. 

Правила подання роботи на конкурс

На конкурс подається архів у форматі ZIP, що містить:

Організатори Конкурсу мають право відмовити учасникам у прийнятті заявки в разі, якщо файли не відповідають указаним технічним вимогам та правилам подання.

Критерії оцінювання робіт

1. Ефективність впливу відеоролика – 10 балів:

2. Технічна вправність та використання програми – 30 балів:

3. Візуальна атмосфера та дизайн – 10 балів:

4. Аудіокомпонент – 15 балів:

5. Креативність та оригінальність – 15 балів:

6. Загальне враження та презентація – 10 балів: