Соціальна реклама
Хто може взяти участь?
Учні 5–7, 8–9, 10–11 класів, студенти І–II курсів закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Можна подавати індивідуальні роботи і групові (створені групою учасників до 5 осіб).
Технічні вимоги до роботи
У цій номінації необхідно зняти ігровий відеоролик, ролі в якому мають виконувати учні, вихованці, студенти, що популяризуватиме українську мову.
Для теми «Мова – код нації» учасники мають створити відеоролик, що закликає використовувати українську мову в усіх сферах життя: у магазині, на роботі, в транспорті, підкреслюючи, що мова – це вибір кожного дня.
Для теми «Нові горизонти: розвиток мого міста / села / селища» учасники мають створити відеоролик, що розповідатиме про важливість громадянської відповідальності, інновацій, співпраці задля благополуччя громади та розвитку населеного пункту в майбутньому.
Відео має бути самостійно зняте та змонтоване у відповідних програмних засобах для відеомонтажу учасниками конкурсу.
Роздільна здатність відео – не менше 1280x720 пікселів.
Якісний, чистий, рівний звук.
Тривалість відео – не більше 3 хвилин.
Робота має бути завантажена на відеохостинг «YouTube» і названа так: «Пролісок-2025»_«Прізвище та ім’я». Наприклад: Пролісок-2025_Швачко Марія.
Правила подання роботи на конкурс
На конкурс подається архів у форматі ZIP, що містить:
Текстовий документ з покликанням на відео, завантаженим на відеохостинг «YouTube», доступ до якого має бути обмежений для перегляду лише за покликанням;
Папку «Ресурси», що містить файли, які використовувалися в роботі (наприклад, зображення для заставок, титрів тощо). Якщо файли розроблено самостійно в інших програмах, то це обов’язково потрібно вказати в описі до роботи, зазначивши програмні засоби. Якщо таких файлів не було, то цю папку створювати непотрібно;
Папку «Проміжні файли» зі скриншотами екрану програми на різних стадіях роботи (3 скриншоти) та 3 фото творчого процесу зйомок (бекстейдж).
Організатори Конкурсу мають право відмовити учасникам у прийнятті заявки в разі, якщо файли не відповідають указаним технічним вимогам та правилам подання.
Критерії оцінювання робіт
1. Ефективність впливу відеоролика – 10 балів:
якість передачі соціального повідомлення та його вплив на глядачів;
ступінь впливу відеоролика на стимулювання позитивних відгуків або дій у глядачів;
якість та логічність сценарію відеоролика.
2. Технічна вправність та використання програми – 30 балів:
якість відеозйомки з технічної та режисерської точок зору;
складність використаних програм для відеомонтажу;
якість монтажу, використання ефектів та інші технічні деталі.
3. Візуальна атмосфера та дизайн – 10 балів:
оригінальність та ефективність візуальної концепції відеоролика;
використання кольорів, об’єктів та візуальних засобів для створення настрою.
4. Аудіокомпонент – 15 балів:
якість звуку та наявність належного аудіосупроводу;
відповідність звукового супроводу головній ідеї соціальної реклами.
5. Креативність та оригінальність – 15 балів:
новаторські підходи до передачі суспільнозначущої інформації;
використання нестандартних елементів чи прийомів для привертання уваги глядачів.
6. Загальне враження та презентація – 10 балів:
загальне враження від перегляду відеоролика;
професійний вигляд, чистота та якість відеоролика;
відповідність подання файлів правилам;
дотримання часових обмежень щодо тривалості відеоролика (не більше 3 хвилин) – 10 балів.