2D графіка
Хто може взяти участь?
Учасники всіх вікових категорій.
Технічні вимоги до роботи
У цій номінації має бути створене пласке (2D) зображення в одному з графічних редакторів растрової або векторної графіки, наприклад Krita, Inkscape, GIMP або інших.
Колажі будь-якого виду не приймаються до розгляду.
Правила подання роботи на конкурс
На конкурс подається архів у форматі ZIP, що містить:
фінальне зображення у форматі PNG або JPEG, розміщене в корені архіву. Файл має називатися ім’ям конкурсанта, наприклад: Швачко_Марія.png або Швачко_Марія.jpeg;
папку «Проміжні файли», що містить по 3 скриншоти екрану програми на різних стадіях роботи: створення ескізу, уточнення деталей, розмальовування (загалом 9 скриншотів).
Організатори Конкурсу мають право відмовити учасникам у прийнятті заявки в разі, якщо файли не відповідають указаним технічним вимогам та правилам подання.
Критерії оцінювання робіт
1. Технічна вправність – 20 балів:
якість та чіткість ліній, контурів і форм;
використання різних інструментів для растрової або векторної графіки;
відповідність технічним вимогам щодо формату файлу та його назви.
2. Ступінь трудомісткості – 30 балів:
складність виконання роботи;
використання різних технік, етапи роботи, що підтверджено завантаженими скриншотами.
3. Креативність та оригінальність – 10 балів:
новаторські підходи до теми або обраної ідеї;
використання незвичайних або неочікуваних елементів у композиції.
4. Відповідність темі та втілення концепції – 5 балів:
ступінь відповідності роботи тематиці Конкурсу;
ступінь успішності передачі ідеї, яку учасник хотів втілити.
5. Деталізація і реалізм – 20 балів:
рівень деталізації;
використання тіней, світла, кольорових переходів для створення об’єму.
6. Кольорове виконання – 5 балів:
відповідність вибраних кольорів загальному настрою роботи;
збалансованість та гармонія в кольоровому оформленні зображення.
7. Процес розробки та проміжні етапи – 10 балів:
якість та цілісність процесу розробки, що відображається у скриншотах екрану програми на різних етапах;
оцінка того, як учень працював над деталями, оптимізацією, виправленням помилок тощо.