3D графіка
Хто може взяти участь?
Учні 8–9, 10–11 класів, студенти І–II курсів закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Технічні вимоги до роботи
У цій номінації має бути створене статичне об’ємне (3D) зображення в одному з редакторів для 3D моделювання (Blender або інших).
Правила подання роботи на конкурс
На конкурс подається архів у форматі ZIP, що містить:
3D сцену в форматах OBJ або FBX у корені архіву;
папку «Рендер»: Clay render роботи (демонстрація основної форми 3D моделі без текстур або кольорів) та 4 зображення фінальної головної сцени розміром 1280*720 або 1920*1080 пікселів з різних ракурсів (справа, зліва, згори, знизу);
папку «Текстури» (використані текстури);
папку «Проміжні файли» зі скриншотами сцени на різних етапах розробки з увімкненою сіткою (6 скриншотів).
Організатори Конкурсу мають право відмовити учасникам у прийнятті заявки в разі, якщо файли не відповідають указаним технічним вимогам та правилам подання.
Критерії оцінювання робіт
1. Технічна вправність – 20 балів:
відповідність 3D сцени технічним вимогам щодо форматів файлів (OBJ або FBX);
ефективне використання інструментів редактора для створення та редагування 3D моделей;
2. Деталізація та пропорції – 30 балів:
рівень деталізації та реалізм 3D моделі;
відповідність пропорцій та вигляд об’єктів на сцені;
3. Креативність та оригінальність –10 балів:
новаторські підходи до обраної теми або концепції;
використання нестандартних елементів або моделювання для надання унікального вигляду об’єктам, сцені.
4. Візуальна якість рендерів – 10 балів:
якість та реалізм рендерів з різних ракурсів (справа, зліва, згори, знизу);
висока роздільна здатність рендерів (1280х720 або 1920x1080 пікселів).
5. Якість Clay render – 10 балів:
якість та чіткість Clay render, що демонструє основну форму 3D моделі без текстури й кольору;
6. Використання текстури та матеріалів – 10 балів:
якість та адекватність використаних текстур і матеріалів на 3D моделі;
співвідношення текстур і матеріалів на різних частинах моделей.
7. Процес розробки та проміжні етапи – 10 балів:
якість та цілісність процесу розробки, що відображається в скриншотах сцени на різних етапах з увімкненою сіткою;
оцінка того, як учень працював над деталями, оптимізацією, виправленням помилок тощо.